header photo

Poročilo o pohodu preko vrhov in v planinske koče, po Savinjski planinski poti

Datum:

petek, 26.12.2014 (dan samostojnosti in enotnosti, Štefanovo); zadnja org. akcija v letu 2014

Udeleženci (vsi člani PD Zabukovica):

1. Slobodan Ivanovič, Žalec
  2. Boris Lukanc-Luka, Šempeter
  3. Vanja Volk, Migojnice
  4. Andreja Borštner, Pongrac
  5. Martin Škoberne, Žalec
  6. Bogomil Polavder-Milan, Žalec

Potek pohoda:

Zbor smo imeli pri Domu Svobode v Migojnicah, nato pa smo se prepeljali v Zahom. Potek pohoda: kmetija Sandl v Zahomu-kmetija Uplaznik-vrh Golave(Goljave)-planinski dom na Mrzlici-vrh Mrzlice-vrh Kala-planinski dom na Kalu-lovska koča Kal-kmetija Špajzer-sedlo Počivalnik-Podkamnik-kmetija Sandl v Zahomu.

S hojo smo pričeli ob 7,25 uri. Pri kmetiji Uplaznik smo imeli krajši postanek, hvala domačim za jutranjo pozornost. Nadaljevali smo strmo proti križišču paninskih poti Mrzlica-lovski dom pod Golavo-Hom-vrh Golave in naprej proti vrhu Golave (834 mnm), kamor smo prispeli ob 9,00 uri. V Blaževem bivaku smo se odpočili in posladkali, nato pa smo se spustili po »ovčji« poti proti znamenitemu staremu kostanju. Pot nas je dalje po markacijah vodila v smeri Mrzlice, kjer nas je na planoti pod domom pričakalo sonce v snežni pravljični idili. V dom na Mrzlici smo prišli ob 11,45 uri. Sledil je daljši postanek z bogatim okrepčilom dobrot iz Lukovega nahrbtnika. Na vrhu Mrzlice smo občudovali lepote Savinjske doline in okoliških ter malce bolj oddaljenih hribov in gora. Preko vrha Kala smo ob 13,30 uri prispeli v topel planinski dom na Kalu. Daljši počitek smo namenili obujanju planinskih doživetij v letu 2014, sledilo pa je še žrebanje daril za medsebojno praznično obdaritev. Spust s Kala mimo lovske koče proti kmetiji Špajzer je minil v veselem prazničnem vzdušju, prav tako tudi sama pot mimo Ramšaka, Germadnika do sedla Počivalnik in po Podkamniku vse do jutranjega izhodišča, kamor smo prispeli ob 16,30 uri. Sledilo je še zadnje »žigosanje »dnevnikov v Sandlovem kozolcu. Skupaj smo se potepali okrog 9 ur, umirjene čiste hoje pa se je nabralo za dobrih 6 ur in pol. Ob slovesu so deževale novoletne želje, vsak udeleženec pa je prejel še sponzorsko praktično darilo za prihajajoče zimske dni.

Stroški izvedbe pohoda:

Vsa organizacija pohoda, prevoz na izhodišče in nazaj, dobrote iz nahrbtnikov in tekoče zadeve so bile izvedene na stroške udeležencev in org. vodje pohoda, po dogovoru pa bo PD Zabukovica prispevalo 18,00 evrov za okrepčilo v planinskem domu na Kalu. Fotografije s pohoda si lahko ogledate na www.skoberne.si (avtor Martin Škoberne).

Pohvala in zahvala vsem udeležencem pohoda za prijetno družbo in prispevek k izvedbi pohoda. Na isti dan predlani sva bila v izredno slabem vremenu samo dva udeleženca, lani v spremenljivem vremenu štirje, letos pa v idiličnem vremenu že šest udeležencev. Nadaljujmo to tradicijo rasti udeležencev akcij tudi v bodočem letu, v katerem vam želim veliko zdravja, osebne sreče ter uspešnih potepanj na naših skupnih poteh.